روح اله یزدانی رییس سازمان فاوا خبر داد؛ اخذ نماد اعتماد الکترونیکی ENamadبرای دامنه ی پرتال شهرداری رشت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
روح اله یزدانی رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت، ضمن اعلام این خبر بیان داشت؛ یکی از عوامل مهم توسعه ی تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران این خدمات می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، روح اله یزدانی رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت، ضمن اعلام این خبر بیان داشت؛ یکی از عوامل مهم توسعه ی تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران این خدمات می باشد.

وی اظهار کرد؛ نماد اعتماد الکترونیکی (ENamad) به عنوان یکی از عوامل مهم توسعه ی تجارت الکترونیکی و به شکل یک علامت در قسمت مشخصی از فوتر سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تایید است به نمایش در می‌آید.

روح اله یزدانی همچنین افزود؛ وب‌سایت های دارای اینماد متعهد شده اند که رضایت کاربر را در تمامی مراحل پرداخت اینترنتی جلب کرده و به درستی به وظایف خود عمل کنند.

رییس سازمان فاوا خاطر نشان کرد؛ این نشانه ی الکترونیکی منحصرا توسط مرکز توسعه ی تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن ها اعطا می‌گردد. از این رو سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت پس از طی مراحل احراز هویت و تایید صلاحیت و جهت جلب رضایت و اعتماد کاربرانی که از سرویس های خدمات الکترونیک پرتال شهرداری استفاده می کنند، اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی برای دامنه ی شهرداری رشت نموده است.

 
 

 

 

 

 

   

تاریخ:
1400/09/11
تعداد بازدید:
219
منبع:
آدرس :رشت ، میدان شهدای ذهاب، عمارت تاریخی شهرداری رشت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت    کدپستی : 33683-41546 
تلفن :  33235053 - 013 نمابر: 33235056-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal