حضور شهردار رشت در سازمان فاوا به مناسبت گرامیداشت روز فناوری اطلاعات
ظهر امروز سید محمد احمدی شهردار رشت به مناسبت گرامیداشت روز فناوری اطلاعات در جمع کارکنان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، ظهر امروز سید محمد احمدی شهردار رشت به مناسبت گرامیداشت روز فناوری اطلاعات در جمع کارکنان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت حضور یافت.

در این نشست شهردار رشت پس از شنیدن مسائل و دغدغه های کارکنان از این سازمان به عنوان مجموعه ای تخصصی، منسجم، آرام و بدون کمترین حاشیه یاد کرد و بیان داشت؛ هوشمندسازی در افق اهداف مجموعه ی مدیریت شهری، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این مهم به همت سازمان فاوا در شهرداری رشت آغاز گردیده است.

وی همچنین با تقدیر از کارکنان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ابراز امیدواری نمود تا با تلاش هر چه بیشتر موجبات شکوفایی رشت به عنوان شهری هوشمند در کشور فراهم گردد.

شایان ذکر است؛ 22 تیرماه مقارن با سالروز تولد خوارزمی به نام "روز فناوری اطلاعات" به تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور رسیده و این مصوبه پس از تصویب نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تقویم رسمی کشور ثبت می گردد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/04/22
تعداد بازدید:
389
منبع:
آدرس :رشت ، میدان شهدای ذهاب، عمارت تاریخی شهرداری رشت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت    کدپستی : 33683-41546 
تلفن :  33235053 - 013 نمابر: 33235056-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal