فاز نهایی آموزش سامانه ی مدیریت پروژه های عمرانی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت برگزار شد
فاز نهایی و تکمیلی سامانه ی مدیریت و کنترل پروژه های عمرانی شهاب تدکار با رویکرد آموزش گزارش گیری و رفع اشکال با حضور کاربران مربوطه از حوزه های بهره بردار و نماینده ی حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، فاز نهایی و تکمیلی سامانه ی مدیریت و کنترل پروژه های عمرانی با رویکرد آموزش گزارش گیری و رفع اشکال با حضور کاربران مربوطه از حوزه های بهره بردار و نماینده ی حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی برگزار شد.

روح اله یزدانی رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با اعلام این خبر افزود؛ در حال حاضرعملیات استقرار نهایی و ورود اطلاعات پروژه های پایلوت اعلام شده از سوی حوزه ی بهره بردار با تایید نمایندگان محترم پیمانکار و حوزه ی بهره بردار تکمیل گردیده و سامانه، به طور کامل آماده ی بهره برداری است.

وی یادآور شد: هدف از استقرار این سامانه، ایجاد پایگاه اطلاعاتی و یکپارچه سازی داده های پروژه های عمرانی است.

یزدانی افزود؛ با استفاده از این سامانه ، می توان وضعیت کلیه ی  پروژه های شهرداری رشت را رصد کرده و بر اساس زمان بندی لازم جهت تکمیل پروژه ها و پرداخت ها به پیمانکاران برنامه ریزی نمود.

رییس سازمان فاوا با بیان این که تا کنون این سامانه در مناطق پنج گانه و دو سازمان شهرداری مستقر شده است اظهار داشت؛ تمامی پیمانکاران شهرداری رشت جهت همکاری می بایست از طریق سامانه ی مذکور به ارائه ی گزارش و تعیین صورت وضعیت اقدام نمایند.

گفتنی است تا کنون 10 پیمانکار به این سامانه  دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مربوط به 25 قرارداد در آن ثبت شده است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/02/22
تعداد بازدید:
350
منبع:
آدرس :رشت ، میدان شهدای ذهاب، عمارت تاریخی شهرداری رشت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت    کدپستی : 33683-41546 
تلفن :  33235053 - 013 نمابر: 33235056-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal