اهدای کپسول اکسیژن به مرکز درمانی رازی با مشارکت اپراتور ایرانسل توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت
هفت کپسول اکسیژن چهل لیتری به بیمارستان رازی به عنوان محل اختصاص یافته به مبتلایان کرونا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، هفت کپسول اکسیژن چهل لیتری به بیمارستان رازی به عنوان محل اختصاص یافته به مبتلایان کرونا اهدا شد.

گفتنی است بدین منظور مراسمی از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با همکاری شرکت ایرانسل به جهت مشارکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی  برپا گردید.

در این مراسم مجید عزیزی و سید حسین رضویان دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، فضل طلب مدیر ارتباطات منطقه ای شرکت ایرانسل در استان گیلان و جمعی از مدیران حضور داشتند.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم اقدام شرکت ایرانسل با مشارکت شهرداری برای اهدای کپسول اکسیژن به بیمارستان رازی را شایسته ی تقدیر دانست.

عزیزی اظهار کرد: کپسول  اکسیژن برای بیماران مبتلا به کرونا، حیاتی بوده و این اقدام قابل تحسین است.

همچنین رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت، با قدردانی از شرکت ایرانسل اذعان داشت: در شورای ششم و مدیریت جدید شهری به دنبال بالا بردن کیفیت زندگی  مردم هستیم، بنابراین هوشمند شدن شهر رشت در بحث IT مورد توجه است.

سید حسین رضویان گفت: از شرکت ایرانسل انتظار می رود در پروژه های سرمایه گذاری  شهر رشت نیز مشارکت نماید.

سرپرست شهرداری رشت در این مراسم با قدردانی از اقدام مشارکتی شرکت ایرانسل در اهدای کپسول اکسیژن به بیمارستان رازی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و تلاش پزشکان و کادر درمان، با این اقدام خود را در کنار کادر درمان و حامی آنان می دانیم.

علی بهارمست با بیان اینکه از هر ظرفیتی برای کمک به کادر درمان استفاده می کنیم، تصریح کرد: این اقدام آغازی برای ادامه ی راه است. وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در سایر حوزه ها نیز شاهد کمک به کادر پزشکی و درمان باشیم تا با یاری یکدیگر بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا فایق آییم.

تاریخ:
1400/06/18
تعداد بازدید:
323
منبع:
آدرس :رشت ، میدان شهدای ذهاب، عمارت تاریخی شهرداری رشت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت    کدپستی : 33683-41546 
تلفن :  33235053 - 013 نمابر: 33235056-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal