پیاده سازی فرمول های تعرفه ی عوارض سال 1400 توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
پس از تصویب تعرفه ی عوارض و بهای خدمات شهرداری رشت در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه ی شورای محترم اسلامی شهر رشت و ابلاغ آن از سوی مدیریت تشخیص و وصول درآمد به سازمان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرآیند پیاده سازی فرمول های مربوط به عوارض نوسازی، درآمد و شغلی توسط سازمان فاوای شهرداری رشت به انجام رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، پس از تصویب تعرفه ی عوارض و بهای خدمات شهرداری رشت در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه ی شورای محترم اسلامی شهر رشت و ابلاغ آن از سوی مدیریت تشخیص و وصول درآمد به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرآیند پیاده سازی فرمول های مربوط به عوارض نوسازی، درآمد و شغلی توسط سازمان فاوای شهرداری رشت به انجام رسید.
گفتنی است؛ با توجه به این که این تعرفه، ملاک عمل محاسبات نرم افزار یکپارچه ی شهرسازی(سرا) است، تعرفه ی عوارض در نخستین روزهای سال 1400 در مناطق پنجگانه پیاده سازی شد. این محاسبات در بخش نوسازی شش فرمول، در بخش کسب و پیشه و حرف خاص(اصناف) شش فرمول و در بخش درآمد نیز سی و نه فرمول را شامل می شود.
شایان ذکر است؛ پشتیبانی و رفع اشکالات محاسباتی در طول سال، از جمله فعالیت های مداوم معاونت نرم افزار سازمان فاوا است تا همکاران محترم در مناطق پنجگانه قادر به ارائه ی خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان عزیز باشند.
تاریخ:
1400/01/19
تعداد بازدید:
675
منبع:
آدرس :رشت ، میدان شهدای ذهاب، عمارت تاریخی شهرداری رشت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت    کدپستی : 33683-41546 
تلفن :  33235053 - 013 نمابر: 33235056-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal