پیام تبریک سرپرست سازمان فاوا به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی
هانی عسکری، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات،طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

هانی عسکری، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، طی پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است؛

 
 
 
 

در عصر حاضر، اطلاع رسانی موثر و به موقع نقش کلیدی در افزایش سطح آگاهی عمومی و همراهی مخاطبین با مسئولین دارد. در این میان نقش بی بدیل ارتباطات و روابط عمومی بر همگان عیان شده است. ارتباطات نقشی تعیین کننده جهت آگاهی بخشی به مخاطبین و مدیریت فضای حاکم بر تصمیمات مدیران دارد.لذا این فرصت را مغتنم دانسته و ضمن عرض تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالین این حوزه، از اینکه به عنوان عضوی کوچک در سنگر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در حال انجام وظیفه می باشم، مفتخرم.

لذا از این طریق ضمن گرامیداشت این روز، سعی و‌کوشش تمامی تلاشگران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی را گرامی داشته و ارج می نهم.

 

 

                                                                                                              هانی عسکری

                                                                                                سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت
تاریخ:
1399/02/27
تعداد بازدید:
228
منبع:
آدرس :رشت ، میدان شهدای ذهاب، عمارت تاریخی شهرداری رشت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت    کدپستی : 33683-41546 
تلفن :  33235053 - 013 نمابر: 33235056-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal