در راستای اجرای سامانه ی خرید و جمع آوری پسماند خشک از مبدا تولید، نشستی با شرکت فن آوا، به منظور راه اندازی کیف پول موبایلی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت برگزار شد
در راستای ابلاغ قرارداد مشارکت، برنامه ریزی و اجرای سامانه ی خرید و جمع آوری پسماند خشک از مبدا، نشستی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با نمایندگان شرکت فن آوا به منظور راه اندازی کیف پول موبایلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا، پیرو ابلاغ قرارداد مشارکت، برنامه ریزی و اجرای سامانه ی خرید و جمع آوری پسماند خشک از مبدا، نشستی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با نمایندگان شرکت فن آوا به منظور راه اندازی کیف پول موبایلی شهرداری رشت برگزار شد.

هانی عسکری، رییس سازمان فاوا در این نشست با تاکید بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسانه ی قابلیت های نرم افزاری کیف موبایل الکترونیکی بیان داشت؛ یکی از خدمات مهم این قرارداد، راه اندازی کیف پول موبایلی است، و نظارت این پروژه در بخش مذکور، برعهده ی  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

 
 
 

عسکری افزود؛ با توجه به میزان دسترسی بالای مردم به اپلیکیشن های مشابه، سعی ما بر این است که این پروژه در اسرع وقت و با کیفیت هر چه بیشتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 
 
 
 

لازم به ذکر است در این پروژه علاوه بر شارژ کیف پول شهروندان در ازای تحویل هر کیلو زباله ی خشک،در فاز اول امکانات دیگری مانند پرداخت انواع قبوض، ارائه ی خدمات شهروندی، خدمات شهری(شامل پرداخت هزینه های پارک حاشیه ای ، تاکسی، اتوبوس و...) و خدمات اطلاع رسانی(شامل فراخوان های شهری، روزنامه های آنلاین و ...) به شهروندان ارائه می گردد.

 
 
 
 
 
تاریخ:
1399/05/20
تعداد بازدید:
254
منبع:
آدرس :رشت ، میدان شهدای ذهاب، عمارت تاریخی شهرداری رشت، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت    کدپستی : 33683-41546 
تلفن :  33235053 - 013 نمابر: 33235056-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal