راه اندازی سامانه ثبت شکایت و اپلیکیشن 137
به منظور کاهش مراجعه مردمی و پاسخگویی آنلاین و ایجاد گردش کار برای بررسی یک شکایت در راستای نیل به هدف استقرار دولت الکترونیک در شهرداری این سامانه شکل گرفت با توجه به وجود سامانه 137 این اپلیکیشن قابلیت های ذیل را دارد: • حذف تماس تکرار • امکان ثبت اخبار • قابلیت ثبت موقعیت مکانی شهروند • ایجاد قابلیت گزارش گیری های GIS از پیام های شهروندان • داشبورد جغرافیایی پیام ها در سامانه 137
به منظور کاهش مراجعه مردمی و پاسخگویی آنلاین و ایجاد گردش کار برای بررسی یک شکایت در راستای نیل به هدف استقرار دولت الکترونیک در شهرداری این سامانه شکل گرفت.
 

با توجه به وجود سامانه 137 این اپلیکیشن قابلیت های ذیل را دارد:

·         حذف تماس تکرار

·         امکان ثبت اخبار

·         قابلیت ثبت موقعیت مکانی شهروند

·         ایجاد قابلیت گزارش گیری های GIS از پیام های شهروندان

داشبورد جغرافیایی پیام ها در سامانه 137
تاریخ:
1396/11/11
تعداد بازدید:
18
منبع:
آدرس :رشت ، خیابان سعدی ، کوچه شهید فرقان بین ، ساختمان مرکزی شهرداری ،سازمان فناوری  اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت کدپستی : 17886-41348 
تلفن :  33260015 - 013 نمابر: 33260015-013 پست الکترونیکی : Fava@rasht.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان شهر رشت می باشد.
Powered by DorsaPortal